Forum Dark Boat Strona G│ˇwna
FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Forum Dark Boat Strona G│ˇwna  Zaloguj  Rejestracja
Hej, Czytałam wasze wpisy.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Boat Strona G│ˇwna -> Webdesign i Webmaster
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 2:16, 09 Kwi 2014    Temat postu: Hej, Czyta┼éam wasze wpisy.

Pomocy...
[link widoczny dla zalogowanych]
┼Ťniadanko Na razie Paaaaaa Mnie sie podobaja jedne i drugie.
Jednorazowy płyn do lewatywy kosztuje w aptece 100zł.
Nie to co amerykańska, kobiety tam się w ogóle nie widziały i to było fajne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bałam się bardzo ,że znowu nie będę zadowolona .
[link widoczny dla zalogowanych]
\Stosowa─ç codziennie, lepiej z rana lewatyw─Ö z 1 ÔÇô 1,5 litra czystej ciep┼éej, j wody ( 27 ÔÇô 28 stopni C ).
[link widoczny dla zalogowanych]

Honey: [link widoczny dla zalogowanych] W ci─ůgu 15 minu by┼éo po wszystkim.
Nie dalo rady, ale moze z kazdym dniem bedzie juz lepiej Ciekawe kiedy beda efekty (w chudnieciu) i jakie wogole one beda? Pytam o modna fryzure wiec ma!myszolandia Biegam kilka razy w tygodniu, stosuj─Ö diet─Ö, unikam sma┼╝enia i cukr├│w, pij─Ö du┼╝o wody i ┼éykam detocell slim effect. Kasniewsk─ů powinni wywalic ju┼╝ po I ta┼äcu, takie to pokraczne, jak ona musi tydzie┼ä trenowa─ç aby co┼Ť takiego pokaza─ç to sorry ale po co oni j─ů tam jeszcze trzymaj─ů dziewczyna zam─Öczy si─Ö na ┼Ťmier─ç a i tak ta┼äczy─ç si─Ö nie nauczy, bo za dr─Ötwa i g┼éupawa jest Takze dobrze ze w nia zaszlam. [link widoczny dla zalogowanych]
Moze i masz racj─Ö z tym , ┼╝e w┼éa┼Ťciwie to On powinien zaproponowa─ç spotkanie, nie ma co si─Ö wychyla─ç, no chyba, ┼╝e co┼Ť takiego wyniknie samo w lu┼║nej rozmowie Poza tym wiesz ja wierna parafianka Ale we wtorek nacieszylam moje pi─Ökne oczy podczas Mszy No nic to nad tym jak pozna─ç takiego klienta od podszewki jeszcze musimy pomy┼Ťle─ç my┼Ťla┼éam bardziej o jakiej┼Ť zabawce, kt├│ra b─Ödzie rozwija─ç dziecko, co┼Ť co gra, rusza si─Ö, ┼Ťwieci... Mam teraz mas─Ö rzeczy do napisania ( goni mnie praca naukowa), a z tym b├│lem g┼éowy to nie potrafi─Ö pracowa─ç. Witam.Kupi┼éam sobie ja┼Ťniutki zielony zestaw.Spodnie i marynarka pod sp├│d bluzeczka jasna.Jaki kolor but├│w i torebki jest wskazany do tego zestawu? moj maz napalil sie strasznie na canade bo chca zniesc wizy ale ja nie wiem czy to dobry pomysl dwa lata mieszkamy w uk i nie narzekam a on chce zaczynac wszystko od nowa bo jest przekonany ze tam bedzie nam lepiej bo domy tansze itp.ja mam watpliwosci jednak funt stoji wysoko niz dol.canadyjski wiec jak moze byc lepiej slyszalam juz rozne opowiesci ze jak tam pojedziemy to juz nie wrocimy bo tam jest dobrze ale na czeste wizyty w polsce to mozemy zapomniec.chce mu wybic ten pomysl z glowy zniechecic go troche bo watpie zeby tam byly az takie kokosy takze polacam Tutaj chodzi chyba o 5000 hl dla ca┼éego trade bo pracuje prawie 6 lat i nie widzia┼éem ┼╝eby jaki┼Ť PH sprzeda┼é sam tyle przynajmniej w naszym trade ja w sezonie wywo┼╝e ko┼éo 1400 do 1600 hl i to z bied─ů przy moim rozje┼║dzie
[link widoczny dla zalogowanych]
tyle ┼╝e w 5-dniowej kuracji po 2 tabl.
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec zanim zdecydowałam sie na L ,o którym dowiedziłam sie z internetu dzieki M długo szperałam aby miec wystarczajaco ilosc informacji na ten temat i sprzedawce tez wybrałam wiarygodnego i sie go trzymam .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dzie┼ä 3- i tu si─Ö niepokoj─Ö- gor─ůczka mniejsza troch─Ö, ale boli mnie gard┼éo i to nie za s┼éabo.
[link widoczny dla zalogowanych]

Hmm, orbitrek daje o sobie zna─ç jego stukaniem i pukaniem, ale nie jest to jakie┼Ť bardzo g┼éo┼Ťne, tak┼╝e nie przeszkadza mi to praktycznie w og├│le, tym bardziej ┼╝e teraz ─çwicz─Ö kr├│cej.
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak wygladala wizyta opowiem wieczorem.
[link widoczny dla zalogowanych]
w oxfordzkiej jak ja bylam dopuszczali na godzine jak zamowilas w dwie osoby to byly 2 godzinki przy okazji mozna tam wejsc pod biurko i naladowac telefon to dopiero byla sztuka przetrwania i nie wiem czemu macie taki problem ze znalezieniem mieszkania pelno ogloszen w sieci a za 400 funtow mozna juz kupic sobie przyczepe do samochodu i przemieszkac pare tygodni na tanim polu namiotowym wtedy masz i adres
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ludzie, zabieg trwa około 10 minut i nic nie szujesz, w 2 dzień musisz uważać na nogę, ale bólu prawie NIE ma. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
bede zdawala miesieczne raporty!! to mamy podobny problem,ja te┼╝ nie mam pojecia gdzie pozna─ç fajnego faceta To Twoja najlepsza wypowied┼║...jeszcze kilka post├│w i poczujesz o co naprawde chodzi w pisaniu. dobrze mi tutaj ale tesknie za polskim klimatem. M├│j organizm sam z siebie nie jest w stanie zmusi─ç si─Ö do miesi─ůczkowania. [link widoczny dla zalogowanych]
512-18-31-31 gg 2172064 Wypadaj─ů wam mokre naczynia ?Nie jeste┼Ťcie w stanie w┼éo┼╝y─ç rano soczewki do oka czy wytuszowac rz─Ös?Zr├│bcie badanie emg,zbadajcie nerw po┼Ťrodkowy,zapla─çcie 70-8o zl i b─Ödziecie wiedzieli czy to zesp├│┼é cie┼Ťni nagdarstka.Nie trzeba lekarza.Jedno proste badanie. Pyta┼éam ostatnio tutaj o ┼Ťrodek ,kt├│rym mo┼╝na zwalczy─ç te bandyctwo albo odstraszy─ç przynajmniej . rob po 3-4 dni glodowki potem 7 dni przerwy na owocach i warzywach i znowu 3-4 dni glodowki ,tak kilka razy(jak dasz rade) bo takie cykle tez swietnie oczyszczaja i stosuje sie je dla osob nie mogacych zrobic jednej dluzszej glodowki.Miedzy tymi krotkimi przerwami w glodowce zachowaj takie odzywianie :tylko owoce i warzywa bo w tym czasie nie nazbierasz kolejnych zanieczyszczen .Sprobuj w ten sposob ,czytalam o takiej metodzie i przynosi rowniez efekty jak dluga glodowka.W czasie miedzy glodowkami nie wylaczaj lewatyw bo bedziesz wspomagac organizm w oczyszczaniu. Do tej pory wszystkie zadowolone s─ů z efekt├│w. witam wszystkich, Adaaaaaaaaaa moje gratulacje, a t─ů nosp─ů i b├│lami na pocz─ůtku sie nie martw na zapas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
t-za przynosi gro┼║ne skutki w postaci uszkodzenia lub ┼Ťmierci p┼éodu na og├│┼é wtedy gdy jest NIELECZONA.
[link widoczny dla zalogowanych]
A wzrostu ma 172 cm.

wracaj─ůc do g┼éod├│wki, ka┼╝dy robi to co czuje i uwa┼╝a za s┼éuszne, wiec powodzenia w tym co robisz......
[link widoczny dla zalogowanych]
Wazne jest zeby sie nie zatrzymywac przy brzegach a jeslmi czujesz ze muwisz to rob tzw wydechy: Ja polecam kursy w Akademii Berendowicz-Kublin, ┼Ťwietni szkoleniowcy i konkretna wiedza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na ┼Ťcianie zobaczy┼éam ok 15 potworow!!
nie wiem co robic...
[link widoczny dla zalogowanych]
a wi─Öc ┼Ťwie┼╝e przek┼éucie je┼╝eli smarujemy ma┼Ťci─ů z antybiotykiem (nie m├│wi─ůc o ma┼Ťci, kt├│ra ma 3 antybiotyki jak─ů jest tribiotic) bez stanu 'zapalnego' zaczyna si─Ö przyzwyczaja─ç do substancji w niej zawartej i w stanie 'zapalnym' je┼╝eli posmarujemy ma┼Ťci─ů z antybiotykiem ona nic nie da zupe┼énie gdy┼╝ kana┼é przek┼éucia przyzwyczai┼é si─Ö do ┼Ťrodk├│w i zupe┼énie na nie reaguje co nam daje ┼╝e w stanie 'zapalnym' gdy u┼╝ywali┼Ťmy wcze┼Ťniej ma┼Ťci z antybiotykiem bez koniecznej potrzeby mo┼╝emy kolczyka wyj─ů─ç gdy┼╝ nie wyleczymy kana┼éu przeek┼éucia ani nic z nim nie zrobimy...
[link widoczny dla zalogowanych]
ja w┼éasnie pare brzuszk├│w se szczeli┼éam a teraz sprz─ůtanko ale kawke se wypi┼éam tak─ů ma┼é─ů z 1 p┼éaskiej ┼éy┼╝eczki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Najprawdopodobniej jest to 3-4 tydzie┼ä ci─ů┼╝y wi─Öc bardzo wczesna. [link widoczny dla zalogowanych] Tak samo jak sa polacy zlodzieje - i tu mamy baaardzo wyrazna etykietke POLAK BE.
Justula... Wsz─Ödzie s┼éysza┼éam, ┼╝e to menopauza i ┼╝e tak u mnie b─Ödzie! Pojecha┼éem tam pogada┼éem i powiedzia┼éem o co chodzi. ┼╗ycz─Ö pomy┼Ťlnych diagnoz i szybkiego ust─ůpienia dolegliwosci Jest bardzo wysoki koszt pracy totez nawet sami Wlosi czesto maja problem ze znalezieniem stalej i dobrej pracy i musza sie zadowalac stazami, robotami part-time czy na czas tylko okreslony. [link widoczny dla zalogowanych]
sprawa do┼Ť─ç przykra i do┼Ť─ç wstydliwa, bo ona z kolei rodzi┼éa naturalnie po raz pierwszy i niestety nieby┼éo czasu na lewatyw─Ö, i skonczy┼éo si─Ö stolcem przy porodzie ja soba nie daje tak pomiatac jak ty to robisz ale ty uwazasz sie za wspaniala i nieskazitelna tylko TO COS twoj maz przeszkadza ci To zale┼╝y od lekarza i orgaznizmu. te a ┼éa ┼éa ┼éa .....p├│xniej so┼éowka na organach. Oed ponad roku z powodu g┼éod├│wek zmieni┼éo si─Ö prawie ca┼ékowicie moje od┼╝ywianie i jem g┼é├│wnie warzywa i owoce.Zmiany w samopoczyciu s─ů kolosalne.Opr├│cz typowych g┼éod├│wek stosuj─Ö okresowo dni wy┼é─ůcznie warzywno-owocowe i nic poza tym.Dzi─Öki tym praktykom pozby┼éam si─Ö kamienia w nerce bez ┼╝adnych ┼Ťrodk├│w farmakologicznych.Przy┼é─ůczam si─Ö z przyjemno┼Ťci─ů do g┼éod├│wki razem z Tob─ů Zreszt─ů ju┼╝ wcze┼Ťniej to planowa┼éam zeby kolejn─ů zrobi─ç przed ┼Ťwi─Ötami.Kt├│rego dnia zaczynasz? Mia┼éam takie nieinwazyjne badania jak dno oka i pole widzenia,ale chc─ů mi zrobic po 32tc rezonans.Ale ja sie nie zgodze A mo┼╝e .................
dokładnie pies ogrodnika.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zupa w ka┼╝dej ilo┼Ťci nie mniej jednak ni┼╝ 3 razy, woda i herbaty
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam
Witam.

[link widoczny dla zalogowanych] m
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba pomogłam.
czyli ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po tej lewatywie wyłazi takie obrzydlistwo z okrężnicy fujjj [link widoczny dla zalogowanych] - mysle tu baba przesadzila, no bo jak tak mozna, (tak z kanta jechac!) a w tym byl problem ze ja nie szukalam zadnej milosci, wiec mysle no ladnie !...
Zdanie , ┼╝e choroby rodz─ů si─Ö w umy┼Ťle uwa┼╝am troch─Ö za zbyt ┼Ťmia┼ée i mo┼╝e trudne do obronienia. Bardzo b─Öd─Ö wdzi─Öczna za odpowiedzi, pozdrawiam wszystkie przysz┼ée mamy. cennik: Tak Eurydyke czytalam ,ale ja sie tak bardzo nie przejmuje tym bo w sumie nie znalazlam w innych ksiazkach potwierdzenia.Mysle,ze wiekszosc robiacych glodowki w domu normalnie gotuje i przygotowuje posilki dla rodziny Efekty tak samo uzyskuja. hej! [link widoczny dla zalogowanych]
bo dzwonilam do swego gina, nie jednego i powiedzial mi ze przy pierwszej obumarlej ciazy sie specjalnie badan nie robi...a ja nie chce tego drugiego razu! Z moczu test wychodzi przy wartosci oko┼éo 25 mmol czy jakos tam a z krwi juz przy 10 jest pozytyw!!! jednak najgorsze jest to ze znowu pojawily sie mrowienia ktore najbardziej dokuczaja w nocy. wiesz ja bym chciala wrocic do szko┼éy po zdjeciu szw├│w.. na drugi dzien g┼éowa mi p─Öka┼éa, ale mam tak zawsze po piciu wiec nie wiem czy to przez L. Za 3 dni b─Öd─Ö mia┼éa okres, mam poczeka─ç i zobaczy─ç co si─Ö b─Ödzie dzia┼éo po nim ? Akryl ┼éatwo usun─ů─ç z naturalnych paznokci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dopiero tez teraz zwrocilam uwage na numer telefonu, ktory mi Pan podal.
[link widoczny dla zalogowanych]
DO lekarzy i warunk├│w nie mam zarzutu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak poza tym to dosta┼éam p─ůczki


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Boat Strona G│ˇwna -> Webdesign i Webmaster Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04 MDesign
Regulamin